Licencjonowanie

Please read this page carefully before making a purchase.

Wersje próbne

Wersje AIDA64 Extreme i AIDA64 Engineer można pobrać z naszego serwisu internetowego w formie 30-dniowych wersji próbnych. W okresie próbnym produkty te oferują ograniczoną funkcjonalność (nie są wyświetlane wszystkie zebrane informacje na temat komputera). Jeśli po upływie 30-dniowego okresu testowego oprogramowanie nie zostanie aktywowane za pomocą prawidłowego klucza produktu, będzie zamykało się natychmiast po uruchomieniu. Po przeprowadzeniu aktywacji wszystkie funkcje oprogramowania zostaną odblokowane (nie będzie konieczna ponowna instalacja oprogramowania).

Programy AIDA64 Network Audit i AIDA64 Business również można bezpłatnie przetestować. W przypadku tych edycji użytkownik otrzymuje licencję testową, umożliwiającą korzystanie z pełnej funkcjonalności oprogramowania przez 30 dni. Bezpłatną licencję testową można uzyskać tutaj.

Jak działa licencja?

Produkty AIDA64 są dostarczane na licencji firmy FinalWire Ltd. Firma FinalWire nie sprzedaje praw własności do oprogramowania, ale udziela użytkownikom prawa do korzystania z produktów na mocy licencji produktu i umowy licencyjnej.

Po nabyciu licencji produktu użytkownik otrzymuje klucz rejestracji, umożliwiający dostęp do nieograniczonej, w pełni funkcjonalnej wersji produktu; natomiast po zaakceptowaniu warunków umowy licencyjnej staje się licencjobiorcą produktu.

Zakup licencji produktu

Aby nabyć licencję produktu, należy kliknąć przycisk „Zakup” na stronie „Ceny”, dostępnej na witrynie internetowej www.aida64.pl. Etapy zakupu oprogramowania w sklepie internetowym są opisane w Warunkach ogólnych. Przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzenie minimalnych wymagań systemowych dla produktu.

Odblokowanie wersji próbnej

W celu przekonwertowania produktu w wersji próbnej — włącznie z wersjami próbnymi programów AIDA64 Network Audit i AIDA64 Business — na w pełni funkcjonalny, licencjonowany produkt, należy wprowadzić klucz rejestracji, podany w wiadomości e-mail, otrzymanej po dokonaniu zakupu. Nie jest konieczna ponowna instalacja produktu w celu jego aktywacji.

Okres wsparcia technicznego i serwisu

Posiadaczom licencji przysługuje bezpłatne wsparcie techniczne oraz możliwość aktualizacji produktu podczas trwania 1-rocznego, 2-letniego lub 3-letniego okresu licencji. Po zakończeniu okresu wsparcia technicznego i serwisu produkt zachowa pełną funkcjonalność, jednak bezpłatne wsparcie techniczne i aktualizacje nie będą już dostępne. Niemniej jednak posiadacze licencji mają możliwość jej odnowienia po niższej cenie.

Wiadomości e-mail wysyłane do klientów firmowych obsługuje firma ABSEIRA Ltd., międzynarodowy dystrybutor produktów z rodziny AIDA64. Producent oprogramowania, firma FinalWire Ltd. oferuje wsparcie techniczne na oficjalnym forum AIDA64, a w przypadku użytkowników prywatnych, również za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nie jest możliwe uzyskanie wsparcia drogą telefoniczną ani poprzez czat na żywo.

Warianty licencji

Nasze produkty są dostępne na różnych licencjach:

  1. Licencja AIDA64 Extreme: Ta licencja jest przeznaczona do użytku domowego i zezwala jednemu użytkownikowi na zainstalowanie i używanie produktu na maksymalnie 3 komputerach.
  2. Licencja AIDA64 Network Audit i AIDA64 Business: Jest to licencja dla przedsiębiorstw, zezwalająca na używanie produktu w sieci lokalnej firmy lub instytucji na określonej liczbie komputerów. Dopuszcza korzystanie z produktu wyłącznie na komputerach będących własnością firmy lub instytucji.
  3. Licencja AIDA64 Engineer: Jest to licencja dla przedsiębiorstw, zezwalająca jednemu inżynierowi lub technikowi informatykowi zainstalowanie i używanie produktu na nieograniczonej liczbie komputerów w przedsi

Metody płatności

Zamówienia złożone na stronie internetowej www.aida64.pl można opłacić za pomocą karty kredytowej lub debetowej, przelewu bankowego lub konta PayPal. Więcej informacji na temat metod płatności znajduje się w Warunkach ogólnych.

Zagubienie klucza rejestracji produktu

W przypadku zagubienia klucza produktu, niezbędnego do aktywacji oprogramowania AIDA64,  należy wysłać na adres  support@abseira.com wiadomość zawierającą następujące informacje:

  • Nazwa użytkownika (imię i nazwisko użytkownika indywidualnego lub nazwa firmy)
  • Adres e-mail użytkownika
  • Dane zakupionego produktu
  • Przybliżona data zakupu

 

Zaktualizowano 24 marzec 2014 r.